[linux] ATI versus HERCULES

gasparovic na posam.sk gasparovic na posam.sk
Čtvrtek Červen 13 09:11:27 CEST 2002

A rozbehal si tu kartu v linuxe? Myslim aspon nastartovanie Xservera.
Nieco som nasiel na Mandrake v hardware liste, co sa tyka tv, tak
na gatos.sorcefore.net sa nieco vyraba.
Mne by zatial stacilo aby mi fungoval graficky rezim, zatial
ma tv nezaujima, to budem riesit casom.

peterg