[linux] Konfiguracia X-server-a

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červen 13 12:32:19 CEST 2002

Vazeny pan Hudec!

----- Original Message -----
From: Peter Hudec <hudecof na hudecof.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, June 06, 2002 3:49 PM
Subject: Re: [linux] Konfiguracia X-server-a

>tuto

>zamerat,pripadne
>V sekcii pre monitor nastav parametre
>  - HorizSync, VertRefresh
>   - v manual pre monitor by mali byt obidve uvedene, ak nie skus WWW

Dakujem za radu ale toto nepomohlo...
Monitor je multi sync
VertRefresh=48-120 Hz
HorizSync=30-70 KHz

> - pokial sa nebudes hrat s Modeline (mozes menit frekfencie pri

Asi teda budem musiet, len skusal som manualy,ale nejak nechapem struktury
tych hexa hodnot, neviete mi poradit..

>  rozliseniach a def. vlastne rozlisenia) tak potom ti dane rozlisko
> nabehne v DEFAULT frekfencii (malo by byt napisa v mauali pre
>    monitor)

To nie je ani v manualy ani na net-e...

>  - nastav dobre grafiku (aky driver sa ma pouzivat, a ostatne parametre
>    pre nu).

Mozem sa spytat v akom subore sa nastavuje pripadne moze to byt v to, ze som
nenastavil DotClock ani memory clock prislusneho chipu, a kde to mam
nsatavit...

Hardware Limitations (C&T)
Chip Dotclock (DClk) Memory clock (MClk)
ct65550 rev. A1-A5 80 MHz (3.3V), 100 MHz (5V) 38 MHz
ct65550 rev B 95 MHz (3.3V) 50 MHz
ct65554 94.5 MHz 55 MHz

a mozno je problem
Section "Device"