[linux] otlak? postfix? velke subory nejdu

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Červen 13 15:02:37 CEST 2002

On Thu, 2002-06-13 at 10:41, M.F. PSIkappa wrote:
> Zdravim,
> strielam od boku, nemaju tam nejaky antivir co kontroluje odosielanu postu
> ? Vzdy ked som mal problemy s otlakom a mailovym serverom, tak bol na vine
> antivir na stanici (konkretne NAV a NOD).

mne zas chodia ;)

ake konkretne
mal som svojho casu podobny problem s oracle - rozne selekty sli/nesli
podla velkosti dat ktore to malo dostat
neskor som zistil ze je vadna karta na linuxovom stroji
ono nie ze by vyslovene nesla, obcas si ale zablbla
prekazalo sa to ked sa pingovalo velkymi packetmi - tam mala dobra karta
nulove straty a tato mala 20-70%
male maily, web a pod. sli v pohode takze chvilku trvalo nez sme pojali
podozrenie na hardver