[linux] syslog-ng neloguje kern.*

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Čtvrtek Červen 13 16:02:55 CEST 2002

> je potrebne este pri definicii sourcov zadefinovat file ("/proc/kmsg");

Vdaka za radu, funguje to so source driverom file takto:

source          kern    { file("/proc/kmsg"); };

IMHO v takomto pripade potom nie je nutne pouzit klogd. Je to pravda, alebo
sa mi vezie nejaky pruser ak ho skutocne nespustim?

Vdaka za pomoc a prijemny den.

Miro Cabarka
ARKA, a.s.