[linux] oracle9i na debian vyriesene

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Čtvrtek Červen 13 16:23:44 CEST 2002

Kedze ma uz ozaj nasrdil oracle a problemy pod cimkolvek inym ako suse tak
som spravil mozno uz aj 100 pokusov instalacii a konecne vyriesil ako
vporiadku nainstalit oracle9i na Debian woody. ;-)

Vsetko mozno najst na
http://www.kanoistika.sk/bobovsky/archiv/oracle9i-debian/

Zakladny problem bol:
server:/oracle/product/901/JRE/bin/jre blb
SIGSEGV   11*  segmentation violation
A akakolvek ina java (musi byt jre lebo v jdk chyba rt.jar) robi dalsie
problemy pri inych binarkach. Jedina schodna bola blackdown v1 s ktorou
vsetko ide ale user programy netca, .. (uz nie) Debugovanim som ale zistil
ze problem je, ze mu chyba locale en_US a ich skompilovanim (pri instalacii)
uz java slape jak hodinky.

Takze este raz strucne:
Problemy (boli):
1, Problem je vo vseobecnosti java, a ze instalator musi spustit javu z CD
 Riesenie: opravit system (locale) aby java sla a otestovat
 predosle riesenie dat javu z blackdow ma problem pri binarkach co ale
 pre beh servra je nepodstatne
2,
Problem je ze natvrdo chce binarky (awk a pod) v /bin
 Riesenie narobit linky (programer asi zabudol .. ze si predtym zistil kde
su)
3,
Problem je ze vyzaduje libgcc (__cmpdi2) ktoru treba nalinkovat do jeho
katalogu
 (nie inde lebo zase script potrebuje aby cesta mala spravnu dlzku)
 Tiez treba doplnit aby linkoval tuto lib (-lgcc) pocas instalacie
  (PRI VYMENE CDCIEK z PRVEHO NA DRUHE)
4, ostatne trable su viacmenej pre oraclistu jasne (ako spravit DB atd ..)

Riesenie moj deb balik plus vasa rucna oprava popisana v inst*.txt v baliku
zobrazena aj pri instalovani deb baliku. Popis najdes aj v
usr/share/doc/orarun9i/bbo/*

** Release 2 mi akosi robilo v logu chyby aj na suse8 tak som sa nan
vykaslal.

bbo (pijem pivo)