[linux] gpg disk? online crypted loopback drive

Čtvrtek Červen 13 18:05:08 CEST 2002

-> Chcel by som sa spytat dost stupidnu otazku, dufam ze ma za to
-> neukamanujete: totiz pgp mavalo na windozoch (kolega to ma) pripojeny
-> zakryptovany disk mountnuty cez loop (nieco ako compressed drive)
-> Som si skoro isty ze take cosi musi byt aj s gpg ale nejak neviem co mam
-> hladat. Povedzte mi prosim nazov projektu, ostatne snad zvladnem ;)

ehm, crypted filesystem ;-) vytvoris ho nad suborom (mozno aj nad particiou)
myslim ze je na to patch na kerneli.org
 Atheism is a non-prophet organization.