[linux] gpg disk? online crypted loopback drive

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Červen 13 18:05:59 CEST 2002

Ahoj,

> Chcel by som sa spytat dost stupidnu otazku, dufam ze ma za to
> neukamanujete: totiz pgp mavalo na windozoch (kolega to ma) pripojeny
> zakryptovany disk mountnuty cez loop (nieco ako compressed drive)
> Som si skoro isty ze take cosi musi byt aj s gpg ale nejak neviem co mam
> hladat. Povedzte mi prosim nazov projektu, ostatne snad zvladnem ;)

no, gpg to nevie.

Mas viacero moznosti:

  1.) CFS -- portabilne, simuluje to viac-menej NFS server, takze
  netreba nic riesit s kernelom, uz nemaintainovane, na novych distrach
  to budes asi trosku tazko rozbehavat.

  2.) Bestcrypt -- nie je Free, takze o nom viac neviem.

  3.) kerneli.org international patch do kernelu, to vie sifrovany
  loopback.

      J.