[linux] Zatazenost systemu.

Radoslav Valovic valovic na fpedas.utc.sk
Pátek Červen 14 11:44:07 CEST 2002

Prisiel som na chybu, ale neviem ju odstranit. Ked v IMP date volbu
Schranky, Schrankovy Navigator, vypise chybu konfiguracie, a pokusa sa
stale nieco stahovat, aj ked ho stopnete, a na serveri tento proces
zostane visiet do zkillnutia. V logoch sa nezapise nic podstatne. Ak mate
nieco ku tomu, ozvite sa, ak nie, mozme tuto debatu ukoncit.