[linux] otlak? postfix? velke subory nejdu

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Červen 14 12:38:28 CEST 2002

On Fri, 2002-06-14 at 10:56, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> nielenze mi idu ine PCcka, ale aj ine sluzby, v pohode mozem stiahnut
> 200MB subor cez HTTP. Dokonca aj prichadzajuca posta ide. Co je
> najvacsia haluz, vymena sietovky to naozaj vyriesila. Fakt nechapem.
>

>      J.

je to tak ako som bol byval napisal
je to haklive na vacsie packety
tie to zrazia dole
ak mas sietovku co nie je stopercentna, zrazia to velke packety
to sa stane pri databaze, pri velkych suboroch do mailu atd.
nestane sa to pri http, ten sa sprava inak
myslim ze aj ftp to dokaze zostrelit ale tiez je setrnejsie do istej
miery

dz