[linux] (no subject)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Červen 14 17:09:42 CEST 2002

On Fri, Jun 14, 2002 at 04:42:19PM +0200, Martin Gmitra wrote:
> Kabel som zapojil do susedneho stroja, cim som vylucil jeho vadu. Je dobry.

:-). To nie je dokaz, ze je kabel naozaj dobry. Tvoj test ukazal len to, ze
ked ho pichnes do vedlajsieho stroja, tak funguje. :-))

> Nie je vadna karta? Ale ved predtym fungovala! Este male info o tom, ze

Mozno je naozaj vadna. Vacsina veci predtym, ako sa pokazi, funguje :-).

> karta nesla ani na RH7.1, to bolo pred rokom. Vtedy som to poriesil tak, ze
> som ju vymenil a "pichol" do stroja s RH5.1. A ten som teraz preinstaloval.

Hm. Mozno len robis nejaku chybu (napr. nespravne parametre pre modul).
Skus pozriet na nete, ci nahodou niekto nemal podobny problem ako Ty.

Posli obsah suboru /etc/modules.conf
Mas nainstalovany update kernelu pre Tvoj RH?

> Nemal som to robit!? Ale ten mi rozbabrali hackry.

:-)

> Diki Marcel!

:-)

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |