[linux] KDE3 a dcopserver problem

Radovan Stas radoone na skmi.science.upjs.sk
Sobota Červen 15 16:28:43 CEST 2002

Dňa So 15. Jún 2002 14:26 Michal Fojtik (mifo) napísal:
KDM ma problemy s niektorymy doskamy a grafikamy SIS (v mojom pripade ) preto
puzivaj iny boot manazer napr. gdm a potom som uz nemal problemy..
Este odporucaju zmazat cd .DCOPserver_* v tvojom lokalnom adresary ze vraj by
to malo pomoct (mne to nepomohlo ) Dalsi dovod moze byt to ze mas kde 2.2.x
spolu s KDE 3.0.x ze vraj aj to vadi .. vyskusaj to ... (alebo  vyskusaj
stabilnejsiu verziu 3.0.1  ) pozor dalsi problem je v tom ze KDE musis mat
skompilovane tym istym kompilatorom (myslim GCC 2.9.x alebo  GCC 3.0.x ) ako
qt3 inak to nepojde (ani aplikacie  nepojdu)
				S pozdravom
					RadOOne

RadOOne na skmi.science.upjs.sk
radoone na szm.sk