[linux] KDE3 a dcopserver problem

Michal Fojtik (mifo) mfojtik na gmx.net
Sobota Červen 15 19:37:26 CEST 2002

On Sat, Jun 15, 2002 at 04:28:43PM +0200, Radovan Stas wrote:
> [...]
>KDM ma problemy s niektorymy doskamy a grafikamy SIS (v mojom pripade ) preto
>puzivaj iny boot manazer napr. gdm a potom som uz nemal problemy..
>Este odporucaju zmazat cd .DCOPserver_* v tvojom lokalnom adresary ze vraj by
>to malo pomoct (mne to nepomohlo ) Dalsi dovod moze byt to ze mas kde 2.2.x
>spolu s KDE 3.0.x ze vraj aj to vadi .. vyskusaj to ... (alebo  vyskusaj
>stabilnejsiu verziu 3.0.1  ) pozor dalsi problem je v tom ze KDE musis mat
>skompilovane tym istym kompilatorom (myslim GCC 2.9.x alebo  GCC 3.0.x ) ako
>qt3 inak to nepojde (ani aplikacie  nepojdu)

diki za rady ale :

1. nepouzivam ziaden boot manager iba z konzoly tvrde ;) startx
2. .DCOPserver som mal samozrejme zmazane
3. mal som kde2.1 ale to som exsol
4. mam praveze tu "stabilnejsiu" verziu cize kde 3.0.1
5. qt mam ako som uz pisal z mdk takze problem moze byt tam. Skusim
   siahnut este to qt