[linux] no such pid pri restarte a stopnuti sluzby

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Červen 16 13:14:46 CEST 2002

Dňa Ut, 2002-06-11 at 01:55, Karol Reich napísal:

> Ahoj.
>
> Mam problem pri restarte alebo zhodeni demona. Napriklad sendmail, named ...
> Ak zadam sendmail restart tak sa vypise:
>
> Shutting down sendmail: kill (9963) No such pid   [Failed]
> Starting sendmail: [OK]
>
> Pred tym som kontroloval beziace procesy a tento proces tam bol. Napriek
> tejto hlaske dojde k zhodeniu sluzby a jej novemu startu.

Ja mam rovnaku skusenost so sluzbou gpm (mys na konzole). Ale tu hlasku
pri restarte dostanem iba v pripade, kde sa "nieco" stane a mys mi
prestala fungovat...