[linux] Xserver a ffmpeg

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Červen 17 09:41:24 CEST 2002

On Mon, 17 Jun 2002, RedHat wrote:

> Zdravim vsetkych na konferke,
> chcel by som Vas pozdiadat o pomoc pri rieseni mojho uz by
> som povedal trvajuceho problemu.
> V prvom rade chcem poprosit o radu pri rieseni problemu o
> X servery. Na servery mi bezi kdm ako deamon a klienti s
> Linuxu sa pripajaju X -query server.sk a z Windowsu zatial
> pouzivaju X -klienta  X Win Pro. Pod tymto klientom ale
> nechce zobrazovat diakritiku - ze vraj mu chybaju nejake
> fonty.  Teraz by som sa chcel spytat, ze o ake fonty mu
> asi ide - daju sa niekde na webe stiahnut ? (iso8859-2),
> alebo da sa nejako spravit, aby mu server popripade
> [...]
Ak ten WIN X client podporuje pouzivanie fontov z X servera, stacilo
by mat na X serveri rozbehany font server (xfs) a vsetci klienti by
pouzivali rovnake fonty zo servera (tam by boli aj tie iso8859-2 fonty).
Ak WIN klient nepodporuje xfs, tak potom uz jedine kazdemu nainstalovat
tie fonty na jeho masinu...

S pozdravom

Frantisek Repkovsky