[linux] terminfo a embedded

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Červen 17 21:02:03 CEST 2002

Caf,
z /usr/share/terminfo/
ti stacia adresare /v /l
a v nich subory linux - linux console
a z adresara /v - nejake ako napr. vt100, vt102, vt220
v pohode mi chodi system, kde je len 5 definicii terminalu.
O tom ake mas terminaly a ako sa maju sprava hovori daco ako /etc/termcap,
ak pouzijes ten standardny co je vo vacsine distribucii tak tem ma okolo
700 kb, takze by som pouzil jeho upravenu verziu, kde su vyhodene veci ako
tektronics a podobne.
Ak ti to nepofacha, napis mi sukromne, poslem ti funkcny skelet, ze
ktoreho sa da vychadzat.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk