[linux] prosim o triezve nazory na temu rc v slacku

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Červen 17 22:55:58 CEST 2002

Ahoj,

> Este spomeniem jednu vec. Prehladne napisane skripty. Vies kde je co uz aj
> podla nazvu. Vytvorit rc.skript si mozes zvlast na kazdy server alebo daemon
> a takto si mozes urobit prehladny sytem startovania konfiguracie ktorej
> rozumies ale je to len vec nazoru a zvyku. RedHat som uz dlho nevidel a
> neviem to teraz porovnat ale niekedy sa mi to tam zdalo ohavne. Ohladne
> postupu startu systemu tu nieje inak nic moc zaujimave alebo specialne.
> Skratka klasika.

Hej, este snad dodam, ze Slackware sa velmi podoba na *BSD systemy,
ktore maju podobne startovacie skripty. Nie je na tom nic zlozite,
akurat vidno, ze Slack vychadza filozofiou z BSDciek, nie zo SystemV.
Defaultny Linux (RedHat, Mandrake, ...) je domixovany, je tam uz vsetko :).

Kazdopadne tato debata je podla mna zbytocna -- rob to, s cim sa ti robi
najlepsie. Ak je to hocico ine ako Slack, tak sa nemusis premahat.
Kazdopadne nie je problem zvladnut vsetko.

 J.