[linux] prosim o triezve nazory na temu rc v slacku

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Červen 18 10:23:00 CEST 2002

no ja som na slackware zacinal a presiel som cez
vsetko mozne okrem debiana. teraz ma mandrake ale
osobne sa mi slackwarove rc skripty zdali byt
najprehladnejsie. pomerne dobre sa v nich orientuje,
narozdiel od radhatovych a mandrakovych. ale nejake
technicke pro a proti:

vselijake klikacie programy pod mdk/rh pracuju tak, ze
v /etc/rc.d/ su nejake podadresare pre kazdy runlevel
a v nich su symbolicke linky na veci ktore sa maju
spustit a netreba tym padom editovat skripty. staci
vytvarat/rusit symbolicke linky.

na restartovanie apacha by malo stacit nejake
/etc/rc.d/init.d/httpd restart a link ukaze na skript,
ktory vykona restart.

moje argumenty boli skor proti slackwaru, ale mdk/rh
nemaju az take prehladne skripty ako slack (len moj
nazor...)

jard