[linux] prosim o triezve nazory na temu rc v slacku

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 18 11:34:22 CEST 2002

Ahoj,

> uz aj vo FreeBSD (a hadam aj inych) maju dodatocne programove baliky
> sysv-like init skripty. Vo FreeBSD sa nachadzaju v /usr/local/etc/rc.d.
>
> Takze ja si myslim ze init skripty typu System V su ovela schopnejsie, a
> klasicke sa vo FreeBSD udrzali vdaka tomu ako je zakladny system robeny.

no, ono to nie je velmi sysv-like, sysv sa vyznacuje runlevelmi, je to
proste rc adresar.

Kazdopadne moja skusenost je taka, ze tie skripty viac nefunguju ako
funguju, preto si aj tak nakoniec davam vsetko do /etc/rc.local na
FreeBSD.

Kazdopadne je to dobry point -- vo FreeBSD maju taketo skripty vacsi
zmysel ako v akomkolvek Linuxe.

    J.