[linux] Sietovka...

Úterý Červen 18 15:06:11 CEST 2002

-> Zdravim vsetkych,
->
-> chcem sa spytat neviete niekto co znamena:
->
-> 	eth0: Transmit timed out, status 000000, reseting

znamena to ze uplynul cas pre odoslanie dat z ethernet karty a ze bola
resetnuta.

-> kedze neviem moc dobre po anglicky - google mi moc
-> nepomohol a na nasom a ceskom mailing liste toho tiez moc
-> nie je.
-> Ak by som mohol poprosit zaujmalo by ma ako sa mam toho
-> zbavit - kernel mi to vyhadzuje na oci, odkedy som dal do
-> stroja 100 Mbit sietovu kartu.   Za odpoved vrelo dakujem.

bud chybny ovladac karty alebo chybna karta. skus upgradnut verziu jadra,
alebo vymenit sietovku za inu rovnakeho typu. Ja tipujem to druhe.

P.S.

z dobrych dovodov ti odporucim zmenit si fullname a podla moznosti aj
e-mail adresu: mozno si privrzencom RedHat-u ale ak bude niekto v archive
hladat slovo redhat a najde hlavne tvoje prispevky, nebude tym nadseny.

 Honk if you love peace and quiet.