[linux] Debian, balicky, upgrade, source

riki1 na centrum.sk riki1 na centrum.sk
Středa Červen 19 14:22:15 CEST 2002

Ahojte pani,

Mam par otazok k debian distribucii.
Mam skusenosti skor s rpm distribuciami a BSD.
Dabian sa mi podarilo zdarne nainstalovat, ale napriek tomu,
som pri studovani doc. narazil na nejake nejasnosti a chcel by som
to s vami prebrat.
Ak to budu hlupe otazky tak sa nerozculujte aj tak to nestoji za
to.

Mam naistalovane potato.
Balicky sice nie su najnovsie, ale viem preco, to mi vysvetlit
netreba.
Skor by ma zaujimalo, ze ci vsetky tie source balicky co sa daju
naistalit,
tak su upravene pre debian a teda je lepsie pouzit tie nez z
orginal web stranky?

Da sa takto skompilovat aj balicek pre woodyho?, pod potato?

Ako povedat balikovacu, aby instaloval source, robi potom
automaticky
make, alebo treba rucne?

Je lepsie si spravit lokalny mirror, ak chcem debian dat na viac
strojov
vo firme a priebezne updatovat obsah mirroru?
Zalezi na tom ako casto debian updatuje archiv, ci sa viac vyplati
cdimage,
alebo ten mirror a toto neviem...

Existuje, aj nejaka graficka nadstavba na tento
balikovac(predpokladam, ze ano)?,
zaujimali by ma doporucenia, nech neskusam vsetko mozne...

Upgradoval niekto z potato na woodyho?, ake su skusenosti?

Vie niekto ako je to zo subormi nad 1.9GB, je mozne ich vo Wodym
uz robit
automaticky, alebo este stale treba porobit zmeny(ake to uz
viem...)?

Dakujem za trpezlivost a rady...

Riki

http://www.webpark.sk/novy-web.htm - Profesionálny webhosting