[linux] Debian, balicky, upgrade, source

Vasko Miroslav vasko na ditec.sk
Středa Červen 19 14:31:09 CEST 2002

ahoj,

co viem, (od)poviem:

> Skor by ma zaujimalo, ze ci vsetky tie source balicky co sa daju
> naistalit,
> tak su upravene pre debian a teda je lepsie pouzit tie nez z
> orginal web stranky?

ano, su upravene...
ku kazdemu baliku sa da stiahnut zdrojak prikazom

apt-get source BALIK

> Da sa takto skompilovat aj balicek pre woodyho?, pod potato?

ano... ak mas potrebne kniznice atd

> Ako povedat balikovacu, aby instaloval source, robi potom
> automaticky
> make, alebo treba rucne?

apt-get source BALIK --compile

> Je lepsie si spravit lokalny mirror, ak chcem debian dat na viac
> strojov
> vo firme a priebezne updatovat obsah mirroru?
> Zalezi na tom ako casto debian updatuje archiv, ci sa viac vyplati
> cdimage,
> alebo ten mirror a toto neviem...

archiv "stable" je updatovany iba pri security problemoch
a pri vydavani "rN" verzii, takze nie casto
ak chces testing verziu, uz sa skor oplati mirror

> Upgradoval niekto z potato na woodyho?, ake su skusenosti?

upgrade je doporucena cesta na instalaciu woodyho, je to
bez problemov (aspon podla mna)

miro