[linux] Debian, balicky, upgrade, source

Středa Červen 19 14:34:56 CEST 2002

-> Mam naistalovane potato.

-> Balicky sice nie su najnovsie, ale viem preco, to mi vysvetlit netreba.
-> Skor by ma zaujimalo, ze ci vsetky tie source balicky co sa daju
-> naistalit, tak su upravene pre debian a teda je lepsie pouzit tie nez z
-> orginal web stranky?

pokial viem vsetky sa skladaju z dvoch suborov - balik.orig.tar.gz co je to
iste ako na originalnom webe alebo FTP archive, a debianovskeho patcha.

-> Da sa takto skompilovat aj balicek pre woodyho?, pod potato?

nie vzdy, balicky pre woody totiz casto vyzaduju veci ktore nie su v potate
(tiez ma to serie)

-> Ako povedat balikovacu, aby instaloval source, robi potom automaticky
-> make, alebo treba rucne?

apt-get source --build balicek

-> Je lepsie si spravit lokalny mirror, ak chcem debian dat na viac strojov
-> vo firme a priebezne updatovat obsah mirroru? Zalezi na tom ako casto
-> debian updatuje archiv, ci sa viac vyplati cdimage, alebo ten mirror a
-> toto neviem...

existuje apt-proxy - da sa pouzivat na zdielanie uz stiahnutych balikov.

-> Existuje, aj nejaka graficka nadstavba na tento balikovac(predpokladam,
-> ze ano)?, zaujimali by ma doporucenia, nech neskusam vsetko mozne...

synaptic

-> Upgradoval niekto z potato na woodyho?, ake su skusenosti?

niektore baliky ma nasrali (napriklad linuxlogo sa uz nedokaze zobrazovat
pri logine, v mingetty), niektore nefungovali ako mali (xbanner).

ale vo vseobecnosti je to pozitivna zmena.

-> Vie niekto ako je to zo subormi nad 1.9GB, je mozne ich vo Wodym uz robit
-> automaticky, alebo este stale treba porobit zmeny(ake to uz viem...)?

neviem o problemoch. je to vec jadra a libc a tie su dost nove...

 REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.