[linux] OT:Konqueror 3.0

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Středa Červen 19 21:19:56 CEST 2002

Dňa So, 2002-06-15 at 15:42, Martin napísal:
> Dobry den, nevie mi niekto poradit preco Konqueror neuklada s html strankou aj
> obrazky? Niektore stranky akoze ulozi ale po opatovnom nacitani zostane len
> biela obrazovka. Skusal som aj mozillu, no tu je vsetko v poriadku. Stretol
> sa s tymto problemom niekto, da sa to poriesit? Dakujem za odpoved.

Asi si to trochu zle povedal... Ja som natiahol stranku v opere, ulozil
ju a dal ju zobrazit v konquerorovi a ten nezobrazil vsetky obrazky,
presnejsie nezobrazil gify... Teda asi je problem s podporou gifov...

Riešenie nepoznám -zatiaľ somn nenašiel nič, kde by sa to dalo povoliť.
Mám však obavu, že táto voľba (povolenie gifov) musí byť povolená už pri
kompilacii QT3, toto QT musí byť použité pri kompilácií kdebase3 (možno
aj/len kdelibs3). Ak to niekto rozchodí, tak dajte vedieť, lebo je ešte
stále veľa stránok s gifmi (napr. aj linuxzone.cz - pozri 5.diel o gimpe)...

Zd.