[linux] Debian, balicky, upgrade, source

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Červen 20 03:31:49 CEST 2002

On Wed, Jun 19, 2002 at 02:31:09PM +0200, Vasko Miroslav wrote:
> ahoj,
>
> co viem, (od)poviem:

> ano, su upravene...
> ku kazdemu baliku sa da stiahnut zdrojak prikazom
>
> apt-get source BALIK

existuje nastroj apt-src (tedy jeho preverze), která toho se zdrojáky
umí daleko víc... http://www.penguin.cz/novinky-view.php3?id=633

osobně jsem upgradoval bez problémů,osobní zkušenost mám, je to bez
potíží. díky havárii hw jsem však posléze musel instalovat znova,
to již woody

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487