[linux] USR isdn pro TA na rh7.3

Michal Pronay michal.pronay na drpc.sk
Čtvrtek Červen 20 03:14:11 CEST 2002

Dobry den,

nakolko som sa nedavno zopar dni nadarmo snazil rozbehat pppd na usr isdn pro ta, chcel by som sa opytat ci sa to niekomu podarilo. Mam podozrenie, ze ten modem bol fyzicky vadny, ale mozno bola chyba vo mne. Usb v poriadku deteklo modemem a kudzu ho spoznal ako usr isdn pro ta. Bol mu prideleny /dev/usb/ttyACM0. Wvdialconf ho tiez v poriadku ocheckoval a zistil spravny initstring. Urobil som ln -sfn na /dev/ttyS2 a /dev/modem. Zatial vsetko v poriadku. Hned prvy pokus o dovolanie vsak zlyhal. Modem sa zdvihol, dovola sa na ST, ale po par sekundach vyhlasil carrier not found. Skusal som mu DTR nastavit vzdy up, ale ani to nepomohlo. Po par dalsich marnych pokusoch som vliezol do Windozov a tam po spravnej detekcii modem fungoval, avsak v logu som nasiel "DTR not up, rising it manually. Not connceted hanging up ... Redialing ... Connected 64000." Ale pripojil sa. Na strankach usr.com som nenasiel ziaden support, dokonca ani firmware, ktory sa ma udajne dat updatnut niakym windoze softom. Avsak nakolko sa tento soft nevedel pripojit na server, zlyhal aj tento pokus o update. Neviete mi niekto poradit ako ho donutit k poslusnosti a kde zohnat firmware.

Dakujem a zostavam s pozdravom

M.P.