[linux] USR isdn pro TA na rh7.3

maillists na tpsoft.sk maillists na tpsoft.sk
Čtvrtek Červen 20 13:10:14 CEST 2002

Podobny problem sme mali aj Win. Islo o kombinaciu zapojenia analogovej
ustredne na tento modem. Tento problem som vyriesil z technikom z ST
po telefone. Na 0800123456 mi dali cislo na nejakeho pana, ktory mi diktoval
nejake AT prikazy a prestalo to robit...

Skuste v terminaly zadat AT$. A pozabavat sa v tych nastaveniach...

http://www.3com.com/products/en_US/searchbyfile.jsp?path=download&sort=prodn