[linux] Help needed:Nedorucenie SIGCHLD rodicovi alebo SIGCHLD nema pending: Pocitanie SIGCHLD a vytvaranie "zombiekov" a teda neprijatie vsetkych SIGCHLD.PLS HLP

riki phobie na host.sk
Čtvrtek Červen 20 16:33:42 CEST 2002

cau

> Potreboval by som pocitat prijatia SIGCHLD, ale mam problem. Urcite je
> "debilny", lebo viem, ze toto urcite ide.. Pred cca. 5 rokmi mi tato
> cinnost isla na Solaris-e... Problem vznika vtedy ak velmi blizko seba
> na casovej osi skoncia dve a viac "deti". Potom Zacnu vznikat zombieci a
> ja ich navyse neprecitam, ze skoncili, pricom "zombieci" blokuju resp.
> spomaluju dalsie procesy - naraz mi  ide aj 160 procesov (z toho asi 100
> zombie) a po exite (kill -9 ... :)))) rodica skoncia vsetky procesy do
> 5s, pricom pocas behu rodica  neskoncia ani za 15  min....
> [...]

nie som koder ale nepouzival si sigqueue() na tom solarise?

--
"You are granted absolutely no right to use this software whatsoever."
"Make your own version!!"