[linux] Help needed:Nedorucenie SIGCHLD rodicovi alebo SIGCHLDnema pending: Pocitanie SIGCHLD a vytvaranie "zombiekov" a teda neprijatievsetkych SIGCHLD.PLS HLP

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červen 20 17:28:08 CEST 2002

----- Original Message -----
From: riki <phobie na host.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, June 20, 2002 4:33 PM
Subject: Re: [linux] Help needed:Nedorucenie SIGCHLD rodicovi alebo
SIGCHLDnema pending: Pocitanie SIGCHLD a vytvaranie "zombiekov" a teda
neprijatievsetkych SIGCHLD.PLS HLP

> cau

> nie som koder ale nepouzival si sigqueue() na tom solarise?

Dakujem za nejaku odpoved... no sigueue()  ani nepoznam...
No napadla ma dalsia vec... Tie detske procesy tvoria a plnia datami subory
(niektore aj 200-300MB velke a niektore zas 90KB a menej)a man 2,6GB
particiu (ja som to neistaloval je tam len root directory mouted particia).
A v case problemov je urcite free 0 blokov (nemeral som to ale po uprave
takej ze rodic ma wait a wait nie je v obsluhe som sa pri cinnosti138-140
procesu -od 120 tvoria niektore procesy tie maxi subory- som sa dostal na 0
free blocks na root file systeme,kedye este mozno aj dalsie procesy, ked
bezali paralene, generovali velke subory, tak som sa mohol  skor dostat skor
na 0 free blocks), zeby to bola pricina....

S pozdravom a opataovnou vdakou

Peter Fodrek