[linux] grafika pre linux s TVout

Pátek Červen 21 10:44:12 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 09:59:23AM +0200, Ernest Beinrohr wrote:
> Zdravim, neviete mi poradit, potreboval by som kupit graficku kartu,
> ktora ma vsak TVout podporovany v linuxe a sucasne ma aj podporu XV v
> Xfree 4.2.0. Rad by som na tom doma kukal filmy. Urcite niekto taku mate
> a viete poradit ;)
dualhead matroxy -> drahe ale zevraj velmi qualitne
ati -> mach64, r128 a radeon <= 7500 maju podporu tvout v devel jadre gatosu, qualita ok
voodoo 3 3500tv -> nejaky i2c modul treba, qualita IMHO podpriemerna
nvidia -> zavrety drajver to zevraj podporuje, qualita neviem.

Pokial ti na tvout staci mplayer, tak sa pozri do dokumentacie na vidix a
nemusis sa babrat s ixami, pretoze to nie je trivialne.

Ja mam ATI AIW 128 a som spokojny.

> Ernest Beinrohr, OERNii
S pozdravom,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */