[linux] USR isdn pro TA na rh7.3

Mário Mike¹ mikes na hsh.sk
Pátek Červen 21 15:51:52 CEST 2002

U nas mame tento modem zapojeny so servra a analogovej ustredne. Vdaka
chybnemu zdroju tu manici z telecomu odpalili 2 modemy. Ked som sa ich po
poslednej navsteve pytal na ten Alert tak mi povedali , ze je to nie
celkom standardnym nastavenim u nich na ustredni ale zevraj to nema ziadny
vplyv na prevadzku modemu... Ten posledny bezi uz cez rok bez problemov
....  skutocne je vytazeny az - az ...

PS: Pouzivam takyto init string: ATZQ0V1E1S0=0&C1&D2S11=55

Mario