[linux] grafika pre linux s TVout

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pátek Červen 21 16:17:28 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 01:38:22PM +0200, Kocur <kocur na nocka.sk> wrote:
> nazdar..
>
> ja mam Matrox G550 (popripade mozesh ja G450) a tam celkom pekne funguje....
> Matrox dokonca robi aj drivery na linux...( obcas ) a ma aj neaku utilitku
>  DeskNav; alebo tak neak ) na nastavovanie
> 2ND HEAD... podporuje to na linuxe aj DualHead, DualClone,DVDMax -
> samozrejme ak je k tomu dobry soft,
> cize v podstate to iste co aj na sWINstwach...
bacha.. G450 a G550 ! tu nefunguje TVout pod linuxom. Pod win ide bez
problemov, pod linux to nejako nechcu supporovat (vid forum linux na
matrox.com). Ak mas know how ako to spojazdnit, tak urcite nebudem
jediny, koho to zaujima.

Teda ak tv out a matrox pod linux, tak potom jedine G400 (a nie G450
alebo G550)