[linux] USR isdn pro TA na rh7.3

Mário Mike¹ mikes na hsh.sk
Sobota Červen 22 17:15:24 CEST 2002

> Dakujem pekne za tip. Dnes som sa mrkol na zdroj co mame k tomu usr a
> nemam slov. Je to niaky no name taiwan 14V / 0.8A

Tu je na zdroji nazov SILICORE samozrejme pochadza s Taiwanu 14V / 0.8A a
dokonca obsahuje aj tepelnu poistku ... (Pri dnesnych cenach nie je mozne
vyrobit lacny zdroj inde ako prave na Taiwane a Malaysii ...)
> Prosim Vas aky mate zdroj, pretoze ked zacnem tocit modemom
> do 10 sekund od zapnutia prudu do modemu (staci init ATH0 a ATB4)
> dovola sa a vsetko je v poriadku. Az zacnem neskor, carrier not found a
> dokonca sa po odpojeni rozsvieti alert ledka a modem je oslovitelny az
> po novom resete.

Blbe fakt neviem ... Servisaci co tu boli tvrdili , ze tam odisla nejaka
pasivna suciastka a oprava tej chyby je vskutku jednoducha ale koli zaruke
sa to musi poslat do licencovaneho servisu.
U nas sa to prejavovalo tak , ze modem jednoducho po 2-3 dnoch prestal
komunikovat po analogovych linkach a basta. Je pravda , ze k portom bola
pripojena ustredna cez 20 m kabla ale mne sa to nezda ako dovod na
likvidaciu modemu obvzlast , ked je tam prepatova ochrana. Dokonca mi bolo
vytknute , ze nenapajam pocitac aj modem z rovnakej UPS. Ja by som skusil
reklamaciu , ak uz ale nie je v zaruke tak pouzit podobny zdroj a v
najhorsom pripade ... otvorit a pozriet sa na tu pasivnu suciastku....
Idu Vam na na analogovych portoch hovory alebo su problemy iba s datovymi
prenosmi ?
Mario