[linux] USR isdn pro TA na rh7.3

Mário Mike¹ mikes na hsh.sk
Pondělí Červen 24 07:43:49 CEST 2002

Pod Linuxom USB sice ide ale je to velmi nespolahlive. Nedokazem zatial
zistit preco sa spojenie niekedy vytoci a niekedy nie. Zvykne to padat tak
, ze sa linka odpoji , ale pppd si stale mysli , ze je pripojeny a dokonca
komunikuje aj napriek tomu ,ze spojenie je davno v ... Firmware som zhanal
aj ja ale nic sa nepodarilo stiahnut ani z domovskej stranky vyrobcu.

Mario