[linux] radio karta + zvukovka

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Červen 24 09:52:30 CEST 2002

Ahojte,

   Chcel som rozbehat radio kartu (SF-64PCR) na pocitaci kde mam zvukovu
kartu (i810_audio + AC97), ale problem je v tom, ze ak pichnem kartu do
PCI zbernice, tak bezi len radio karta a pre zvukovku nemozem natiahnut
modul, dostanem hlasku:

/lib/modules/2.4.18/kernel/drivers/sound/i810_audio.o: init_module: No
such device
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters,
including invalid IO or IRQ parameters
modprobe: insmod /lib/modules/2.4.18/kernel/drivers/sound/i810_audio.o
failed
modprobe: insmod i810_audio failed

Ak tam radio karta nie je, potom pre zvukovku su parametre irq a io su
taketo (/proc/pci):

  Bus  0, device  31, function  5:
    Multimedia audio controller: Intel Corp. 82820 820 (Camino 2) Chipset
AC'97
Audio Controller (rev 18).
      IRQ 10.
      I/O at 0xdc00 [0xdcff].
      I/O at 0xd800 [0xd83f].

Ak vlozim radio kartu, tak nemam v /proc/pci vobec zaznam o zvukovej
karte, len o radio karte... Ak sa aj pokusam natiahnut modul pre zvukovku
s parametrami io=0xdc00 irq=10, hlasi mi to chybu v parm_io. Sndconfig
detekne tu radio kartu akoze je to zvukovka a skonci s tym, ze nema pre nu
driver...

Viete mi poradit, co s tym?

Vdaka

S pozdravom