[linux] zahletenie linky redirektorom? (rinetd)

riki phobie na host.sk
Pondělí Červen 24 10:43:48 CEST 2002

je to trochu mimo ale naco pouzivat rinetd ked mas distribuciu ktora ma
2.4.x kernel a iptables s ktorymi uplne krasne a pohodlne poredirectujes
co chces?

--
"You are granted absolutely no right to use this software whatsoever."
"Make your own version!!"