[linux] OT: problem s mailing listom?

Pondělí Červen 24 12:24:17 CEST 2002

Dňa 24. jún 2002 o 12:15, Adrian Toth napísal(a):

> od minuleho piatka dostavam cudne maily z adresy
> 'linux-admin na lists.linux.sk' - ide o maily bez subjectu a bez tela,
> dostavam ich denne asi 10-20.
> Vyskytlo sa to aj u niekeho z Vas?
>
> Napisal som adminovi na adresu 'Tibor.Pittich na phuture.sk', odvtedy mi
> chodia vyssie opisane maily uz aj z adresy 'future na virtual.phuture.sk'.

tazko je komunikovat s clovekom, ktory si nastavi (alebo mu admin
nastavil) kto vie co na serveri a potom sa stazuje kade tade a nedokaze
si precitat postu, ktoru mu poslal spravca konferecnie, pripadne na
priamy dotaz aj privatne.
ak niekto mozte odkazat danemu cloveku nech neblbne a nech si hlada
chybu u seba, tak to prosim vas spravte..

--
Linux 2.4.18-19mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586