[linux] ATI versus HERCULES

Dezider Gora gora na wittmann.sk
Pondělí Červen 24 14:36:02 CEST 2002

Bohuzel, nie som guru na graficke karty, takze som to vzdal. Nadejam sa,ze
Mandrake 8.2 by to mohol nejako zvladat, pripadne RH 7.3, ale niet casu na
experimenty... Mal som doma Mandrake 8.1, ale po instalacii novej karty sa
rozsypal a nevedel som to spravit. Takze musim si najst cas na komplet
reinstal.
Gore.