[linux] RE:RE: Help Please:Vytvaranie zombikov

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Červen 24 16:25:37 CEST 2002

 Cau Brano!

 Diki, to by ale znamenalo, ze nemozem pocitat uspesne ukoncene procesy... A
 ak toto pomoze, potom to makro trva prilis dlho.. Ale skusim,.,,

 Peto

Uz som to skusil ale absolutne nic... Niekde na Web-e som nasiel zmienku
o tom, ze pending moze byt len jeden signal s rovnakym SIG cislom. Ak je
toto pravda tak sa mozem zastrelit...
Lebo riesenie cez Shm je dost blbe a matuce lebo man dalsiu shm a to uz nie
je ono...

Dakujem za akukolvek odpoved....

Peto