[linux] Ako na Apache conf?

lubos klokner lubos na klokner.sk
Pondělí Červen 24 16:23:31 CEST 2002

* Ernest Beinrohr <Ernest na Beinrohr.sk> (24.06.2002):

> to sa ti asi nepodari, totiz ci uzivatel klikne na linku obrazku, alebo
> sa mu tento priamo otvori, v tom rozdiel nie je. Jedine co mozes je
> zakazat obrazky, kde request nebude obsahovat REFERER, ale to je dost
> chabe a ucinne iba na obrazky PRIAMO otvarane [napr z emailu]

rozmyslal som, ze by to slo keby on sam v tych phpckach nastavoval
referer na nieco uchilne ("23@#$8Jjdf9( ").
a zakazal by vsetko ostatne co nema nastaveny takyto referer.

pripajam navod ako to setnut v apache:
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^23@#$8Jjdf9( $ [NC]
RewriteRule (.*.(jpg|gif|png))|(/)$ - [F]

(dufam, ze je to dobre - netestoval som zrovna tento sposob)

toto je ale cele dost uchilne.

lepsie riesenie by bolo mat tie obrazky mimo dokumentroot
a phpckom to otvarat a zobrazovat tak by nemal nikto sancu
ten obrazok stiahnit.

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>