[linux] Ako na Apache conf?

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Úterý Červen 25 09:48:42 CEST 2002

napchaj si obrazky do suboru
ocisluj
sprav si skript typu:
obr.php?id=1
ktory daj do
img src="obr.php?id=1"...

no a vylepsi si to este trebars nahodne generovanym
dalsim parametrom ktory pozna zasa len skript ktory ti bude
dynamicky generovat html :)

lk> rozmyslal som, ze by to slo keby on sam v tych phpckach nastavoval
lk> referer na nieco uchilne ("23@#$8Jjdf9( ").
lk> a zakazal by vsetko ostatne co nema nastaveny takyto referer.

lk> pripajam navod ako to setnut v apache:
lk> RewriteEngine on
lk> RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^23@#$8Jjdf9( $ [NC]
lk> RewriteRule (.*.(jpg|gif|png))|(/)$ - [F]

lk> (dufam, ze je to dobre - netestoval som zrovna tento sposob)

lk> toto je ale cele dost uchilne.

lk> lepsie riesenie by bolo mat tie obrazky mimo dokumentroot
lk> a phpckom to otvarat a zobrazovat tak by nemal nikto sancu
lk> ten obrazok stiahnit.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk