[linux] multimedia keyboard

Čtvrtek Červen 27 11:46:12 CEST 2002

-> chcel by som sa opytat, ci si mozem nejako nadefinovat multimedialne
-> klavesy, aby mi pustali nejaky program? Idealne by bolo, keby to islo
-> vsade - t.j. aj konzola aj X. Viem, ze v X sa daju nejako definovat
-> klavesy, ale neviem postup. Ide to aj na konzole?

pochybujem. Mohol by si ich nadefinovat tak aby posielali nejaky retazec,
ale mimo shellu by to mohlo robit pekne hovadiny (napriklad v prikazovom
rezime vi)

Jedine ze by klavesnica posielala nejaky escape kod ktory by si mohol v
roznych programoch nadefinovat... ale vymysliet si vlastny escape kod...
radsej by som si zistil ci niekto na takom niecom nepracuje... aby sa
nestalo ze niekto definuje ine prefixy ako ty.

-> Teraz ked stlacim nejaky z tych klavesov, tak mi do logov napise nieco
-> ako unknown scancode ab cd, takze scancody zistit viem...

Aha, to sa obavam ze bude treba patchnut ovladac klavesnice...

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."