[linux] karta Voodoo Banshee

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Červen 27 12:58:49 CEST 2002

kedysi 3dfx dodavali zdrojaky glide pre linux a mesa
mala zase specialny 3dfx driver. ako riesenie by to
mohlo fungovat aj na banshee (ja som to skusal na
voodoo2).

alebo http://dri.sourceforge.net/
je tam zoznam podporovanych kariet, este pracuju na
niektorych, ktore nie su v tom zozname (myslim ze
sis300/301 a ati mach64/rage ii c ? ) takze mozno by
bolo dobre sa ozvat nejakemu developerovi, co robil
dri pre voodoo, ak info na stranke nepomoze.

jard