[linux] gvim - fonty, Xresources

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červen 27 19:09:24 CEST 2002

Zdravim,

nedari sa mi donutit gvim aby pouzival font
set guifont=-misc-fixed-medium-r-normal-*-15-*-*-*-c-*-iso8859-2
Vo .vimrc nema toto nastavenie ziadny ucinok, funguje len po spusteni ako
prikaz. To iste plati pre guifontset.
Tiez by som chcel tmave pozadie, na co musim pouzivat  prepinac -rv, lebo set
background=dark nefunguje ani z .vimrc, ani ako prikaz. Ine volby vo .vimrc
funguju.
Este som skusal obidve veci nastavit cez Xresources, napisal som si do suboru
"res" napriklad:

Vim*reverseVideo:true
Vim*font:...

potom xrdb -merge < res
a nezmenilo sa nic, skusal som velakrat a rozne hodnoty, tiez aj do
/etc/X11/app-defaults/Vim.
Tiez som si vsimol ze nastavenie fontu cez resources ignoruje aj rxvt. Kde je
chyba?
Mandrake 8.2, Vim 6.0 aj 6.1 z RPM. Rovnaky problem som tusim mal aj s mdk
8.0.

Juraj