[linux] vmware networking na single masine

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pátek Červen 28 08:23:57 CEST 2002

      Zdar, vospolok!

    Mam taky maly problem, ktory mi vrta hlavou - mam doma masinu
(SuSE7.2) s vmware, ktora nie je v LAN, iba sa obcas pripajam do
internetu via ISDN. VMware mam nastaveny na host-only networking, ten
vsak poriadne nefunguje - z windowsu pod vmware (WinME) musim hned po
starte spustit trvaly ping na linuxovy stroj, inak po par sekundach
vypadne spojenie. A aj z toho pingu sa tak 50 - 60% paketov strati...

    Takze premyslam nad tym, nastavit tam bridged networking, ale kedze
nemam sietovu kartu a tym padom ani ziadnu IP adresu a masku siete
(okrem localhosta), tak neviem, co potom nastavit do toho Windowsu, a ci
to vobec bude fungovat. Nepotrebujem pristup do Internetu (aj ked by
nebol od veci), staci mi, aby som sa z vmware bez problemov dostal na
Linux a naopak...

    Nema s tym niekto z Vas skusenost?

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm technologies, a.s.
Chief Project Analyst                   ... the art of software.