[linux] OT: antialiasovane fonty v LaTeX-u ?

Toth Adrian totha na neuron.tuke.sk
Pátek Červen 28 20:39:38 CEST 2002

On Fri, Jun 28, 2002 at 02:14:35PM +0200, carcass wrote:
> zdravim,

Hi,
> robil som nejaky dokument v TeXu (hlavne vzorce) a som s tym spokojny az
> na jednu vec - ked pomocou ps2pdf vytvorim pdfko, windoozacky acrobat
> reader to zobrazuje strasne kockate a blbo sa to cita. Ako pouzity font
> tam ukaze nejake "A". Vytlacena verzia vyzera super, len na obrazovke to
> vyzera hnusne. V Linuxe mi to KGhostView aj acrobat reader zobrazuju
> normalne.
> Aky font mam vybrat v TeXu (a ako ;) aby sa dokument dal pozerat aj pod
> windoozami ?

1. dat ako hlavicku .tex suboru nasl. vec:
\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage[latin2]{inputenc}	- to hlavne ak chces diakritiku
\usepackage{times}

2. prekladat .tex subor pomocou pdflatex

Bye

-at-