[linux] multimedia keyboard

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Červen 29 20:45:53 CEST 2002

Dňa Št, 2002-06-27 at 11:36, Marek Podmaka napísal:

> Hi!
>
> chcel by som sa opytat, ci si mozem nejako nadefinovat multimedialne
> klavesy, aby mi pustali nejaky program? Idealne by bolo, keby to islo
> vsade - t.j. aj konzola aj X. Viem, ze v X sa daju nejako definovat
> klavesy, ale neviem postup. Ide to aj na konzole?
> Teraz ked stlacim nejaky z tych klavesov, tak mi do logov napise nieco ako
> unknown scancode ab cd, takze scancody zistit viem...

Pozri si projekt lineakconfig. (tusim toto je odkaz na poslednu verziu:
http://prdownloads.sourceforge.net/lineak/lineakconfig-0.3.2.tar.gz)
Su tam tiez konfiguracne programy pre gtk a kde, ale neviem , ci sa ich
oplati (hlavne ak ms dialup, tak asi nie). Pokial si dobre pamatam je to
zatial iba pre X. Pokial by tvoja klavesnica nebola podporovana, tak
pridat novu je celkom lahke - staci upravit subor
/usr/local/etc/lineakkb.def

Zd.

PS: Skus ukecat autorov, nech to funguje aj na konzole