[linux] fetchmail+postfix+procmail

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Březen 3 21:20:29 CET 2002

                                        Maxim, 21:13:47
                                        03. marec 2002 (nedela)
Cau.

> Mam jeden (zatial) problem pri konfiguracii posty. Fetchmail stiahne postu
> a do recepienta da uzivatela podla .fetchmailrc. Postfix postu preberie, a
> ulozi ju do schranky podla mena recepienta. Procmail sa, zda sa, nedostane
> k slovu. V main.cf postfixu mam odblokovane mailbox_command =
> /usr/bin/procmail -a $EXTENSION Moja povodna predstava bola, ze postfix
> posunie postu procmail-u, a ten ju podla skutocnej adresy TO: rozdeli.
> Dakujem za kazde nasmerovanie

	Ak stahujes postu viacerym uzivatelom, bude lepsie, ak budes lokalny
username posielat priamo postfixu (klauzula 'is username here' v
~/.fetchmailrc).

	Co sa tyka prerozdelovania posty pre jedneho uzivatela procmailom,
je to dobra myslienka. Ja vsak pouzivam takeho nastavenie:

21:16:28 Maxim [~]: /usr/sbin/postconf | grep procmail
mailbox_command = /usr/bin/procmail -o -a $DOMAIN -d $LOGNAME

	Vyskusaj to. Keby to neslo, pozri archiv konfery. Toto sa tu uz
tusim neraz riesilo. A keby ani to nepomohlo, posli cely postconf.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, You really clean everything?           /var/adm/sulog