[linux] Thin Clients part 2

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Březen 4 08:45:36 CET 2002

Ahoj,

> samozrejme klikanim, takze aj integracia je vysoka. Z dosial neznamych dovodov
> sa z cdromky nedaju prenasat data (listingy idu), zrejme ide o bug vo wu-ftpd,
> ale nie som schopny to reprodukovat inde ako na cdromke na tych
> thin-clientoch.

skusal si floppyd? To je program na pristup k floppakom v takejto
konfiguracii, mozno to vie aj cdromky, skus kuknut.

> K6 so 40MB RAM). Skusim sa spytat v ixovej mejlingliste, mozno mi niekto
> poradi. Zatial odporucam mach64 (velmi dobre skusenosti a sam s tym drajvrom
> trocha robim :-)) a SiS.

No, na takyto drajver skus XFree86 3.3.6, neviem, ako je portovany
Mach32, ci nepreportovali len tu hlasku (Acceleration Enabled :).

> Red Carpet: Skusil som to nainstalovat a musim pochvalit. Este keby to tak
> vedelo bezat bez ixov tak by to bolo super (ak vie, nakopnite ma spravnym
> smerom). Ximian Gnome vyzera tiez dobre, ale KDE je subjektivne rychlejsie.

No, tak som zvedavy, co povies o dva tyzdne na KDE 3.0 :). Tomu poriadne
nakopli vrtulu (aspon z mojho subjekt....blablabla:).

> Casom bude nasledovat diel 3, v ktorom sa budem zaoberat automatizaciou
> instalacneho procesu (mozno trochu aj alse) a podrobnejsie experience a
> zelanim userov.

tesim sa tesim :).

> Dufam, ze kvalita gramatiky a pravopisu sa oproti predchadzajucej verzii
> zlepsila, tentoraz som to aj trocha kontroloval.

:).

 J.