[linux] microcom deskporte & d-com s lucent and RedHat 7.0

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pondělí Březen 4 10:12:17 CET 2002

Zdravim,

Tieto modemy (interne) ako sa vsade pise funguje pod linuxom a aj ked
neoficialne su na strankach microcom.sk a d-com.sk prislusne zdroj. kody
ovladacov.

Neviete mi povedat preco su tieto ovladace v roznych verziach podla
verzii Linuxu ?
Potrebujem verziu pre RH 7.0cz, pojde mi ovladac aj pre povedzme RH 6.x
alebo 7.x ?
Ak niekto mate externy d-com ako je to s ovladacom ? Pisu ze pre Suse je
to OK ale co moj mily RH 7.0 ? (Je to tam nebodaj ako RPM ?)

Inac pisu, ze by pod Linuxom funguje aj Microcom InPorte Internal/L.
Funguje ? Prip. aky je rozdiel medzi nim a modelom DeskPorte s Lucentom
?

Vdaka,
J.Matej