[linux] Nahrada MS Exchange servera

Pondělí Březen 4 13:18:34 CET 2002

-> Kedze u nas vo firme sa zvazuje moznost spojazdnenia MS Exchange
-> servera, chcel som sa opytat ci existuje nejaky porovnatelny soft pre
-> Linux, a ked ano, ake s nim (nimi) mate skusenosti, ktory by ste
-> jednoducho odporucili..

A co vsetko s nim chcete robit? maily? pre maily exchange neodporucam (teda
ak nebude vadit ze ich ma v jednej DB a v pripade padu pridete o vsetky
naraz)

-> P.S.: Hladal som aj v archive, nasiel som nieco o OpenMail, ale ten sa
-> uz neprodukuje, a nie je ho mozne stiahnut zadarmo zo stranky...

hmmm ani starsie verzie?

 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?